Subject: FW: Ohtlik ristmik
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 15:20:43 +0200

From: Indrek Pikk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Wednesday, December 18, 2024 1:42 PM
To: Margus Magus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Martti Lilleste <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Ohtlik ristmik

Tervist

Saadan ühe teema edasi mis puudutab Riisiperes Jaama tee (11164) ja 
Riisipere - Nurme tee (11162) ristmikku. Vaatasin koha üle ja teema on 
aktuaalne kuna tõesti aed varjab nähtavust. Peegel oleks vist tõesti odavaim 
lahendus.

Asukoht siin: 
https://kaart.delfi.ee?bookmark=66ce42a6c9f200f84dc0ee3a01001075

LugupidamisegaIndrek Pikk

Teedespetsialist

GSM  <tel:+372%205680%204890> +372 5680 4890

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

  _____

Saatja: Peedo Kessel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 18. detsember 2024 11:24
Adressaat: Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Ohtlik ristmik

Tere

Meil siinkandis on tekkinud veendumus, et Riisiperes Jaama tee ja Nissi tee 
(mõlemad riigimaanteed) ristmikule oleks vaja panna peegel. Jaama teelt 
välja sõites on nähtavus vasakule piiratud. Vaadet varjab aed, lisaks ei ole 
ristumine 90-kraadine. Vasakule vaatamiseks tuleb juba ninapidi ristmikule 
välja sõita. Seni on olukorrad õnneks piirdunud ehmatusega.

Ka te saaksite sel teemal Transpordiametiga suhelda, kas peegli paigaldamist 
peetakse võimalikuks.

LugupidamisegaPeedo Kessel

halduskeskuse juhataja

GSM  <tel:+372%205770%203128> +372 5770 3128

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.